kå, får klämma till med lite nyårslöften dååä

2013-01-02 @ 22:43:00

Tänkte att jag skulle hålla de för mig själv, eftersom då gör det inte lika mkt när jag misslyckas höhööh. MEN visst, jag kbk "kör bara kör"

1. Börja träna.. Regelbundet!
2. Blogga bättre ;)
3. Ha minst 1 vit helg i månaden....
4. Sluta vara lat och fånga dagen! YOLO
5. Spara pengar till resa, massa resor.


 

Det kommer bli svårt att slå förra året men iaf
2013 ÄR MITT ÅÅÅRR !!!!


Förra året skickade jag och Alexandra upp en rislampa som 675809432584 andra gjorde, i Thailand vid 12 slaget <3


Ska lägga upp olika bildbomber på mitt år här i dagarna, i olika katigorier, och olika dagar, så man pallar se skiten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0