Söndags aktiviteter

2013-01-27 @ 16:26:43

Jag och jojjo kände för lite sol och värme men det är lite svårt i detta land när det fucking aldrig kan sluta komma vit skit från himlen.. Så vi gjorde det bästa av situationen och begav oss till solariet, dit vi har kanske 5 min gångväg men eftersom vi är så oalerta så bestämmer vi oss för att åka trikk eller buss. Ja då går vi ner oxå kommer både en buss och trikk samtidigt, vi tar föregivet att bussen ska samma håll som vi så vi traskar på. Men så svänger den lilla jäveln!! Så det blev en promenad ändå, men vi dog inte. Det var faktisk ganska skönt ;) går förbi Apoteket för o kolla hostmedecin till jojja och jag tänkte att lite sömntablett hade suttit på sin plats när vi sover mitt i rusningstrafiken och ja sover som en kossa. Men vi fann ingen lycka där :(
Solat, tvätta kläder, laga mat, chilla, CHECK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0