woop woop

2013-01-31 @ 22:55:53
Är något så frukanssvärt kickass va. Kommer nog klara mig fint som nunna i selibat. Inte behöver jag några manfolk i livet iaf, klarade fixa internet helt fucking själv trots allt motstånd. Shit va jag njuter av att ha internet tillbaka det ska gudarna veta! Krävde lite blod, svett och tårar men det gav sig till slut. 

Imorgon ska jag vara på jobbet klockan 9 för att få min otroligt hemska utväxt färgad.. Mina arbetskamrater har komenterat den i 3 veckor så tänk hur brutal den är.. Imorgon har vi äntligen tid. Hade inte klarat en helg till med den utväxten.. Sen blir det full rulle på jobbet tills jag slutar klockan 17 :D min tidiga fredag vilket betyder att jag har fri lördag och fri måndag, mmmh så bli gott! Med en ny lön på kontot kommer det bli en shoppingrunda. Gleder meg.. OCH Jojjo är äntligen hemma oxå :D :D vi myser med musik och internet HAHAH. Ska lägga mig och läsa fifty shades of grey. Hann med många kapitel igår när internet var nere ;) Godnatt gurkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0