Direkt från soffan yo

2013-03-08 @ 22:02:54

Dagen startade kaos, de är standard. Iallafall när Josefina är i farten ;) (hon hade rid hos mig på salongen 11) infarande kom hon genom dörren kvart över 10, ut gick vi halv som alltid för att hinna med trikken, men ja, så glömmer hon först sin tele, så hon löper tillbaka, sen löper vi ut, blir nästan överkörda av trikken så fick vi inte ens åka med efter det :( sen så har hon lagt av sin väska när hon hämta telefonen HAHAH. Solen steker och jag satte mig på trikken utan henne för att med gott samvete komma i tid till jobbet ;) men hon klarade sig oxå i tid hon är ganska kickass i kaos ändå grrrr.

Hon blev snygg i håret och sen jobbade jag och slet till kl 7. Kommer hem och äter gudomlig föda <3 marinerad fläskfilé, hasselbackspotatis morötter og bearneise!!!!! Omgomg hetsätande gravida kan vi jämföra oss med :) skulle åka till Niclas och Felix idag då men dom är ju tröga så vi laddade ner "äta sova dö" och gick till rema för o köpa mer fett och socker att värma kroppen med ;) föresten så står det över hela spårvagnarna här "spise sove dø är bäste svenske filmen" haha så ja... Vet inte va norskt har för smak men hoppas den är bra ;) ska sätta pån nåååå!!

K hade random bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0