Mot Oslo igen

2013-03-18 @ 18:42:30

Sitter nu på röva efter en mycket bra helg hemma i lilla Grästorp! Längtar redan tillbaka....
Alltid lika kul att vara nära de man älskar!

Har varit full rulle hela helgen, så är inte direkt uppvilad för en hård vecka på jobbet inte ;) i lördags var det stress direkt på morgonen med att klippa Patrik och Philip för var endast då det fanns tid över! Sen kastare vi oss iväg till överby där jag fick handlat massa bra att ha saker och kläder i sällskap av mammis och bästa alexandra! Sen in på Coop och handla sönder.. Har nu mer mig mat för över 1000 spänn haha! Aldrig handlat så mkt! Inte det roligaste men vi sparar säkert 2000 på att ha handlat allt här i swe :)

Jag och Alex tog en fika på espresso house och träffade på våran gamla klasskompis Hannah Hennings ;) och hon och brudarna skulle till lipz så då tänkte vi hålla kontakten och träffad där på kvällen!
När vi kom hem fick jag och Alex skynda för vi hade en middag hos Linus vi skulle passa ;) mycket delikat och härlig kväll!! Sen hoppar vi iväg till thn, tänkte kissa men de tyckte inte polisen... Jag hann ju inte börja men fick ändå 800 böter. Kanske bara skulle vädra!? Dah :o haha... Alla fick alltså böter utom Alex för hon va så snabb med kisserit ;)

Sen blablabla oxå åkte vi hem hahah

Vaknar upp bredvid Alex o då trodde hon att hon var någon annanstans hahahah. Jonathan i Miami ringde på FaceTime o tjöta skit, de har de ju sjukt bra på den festivalen där nu..... Ew..
Sen lyxa vi frukost, bokade biljetter till Stockholm och sen gick ja o Alex för o fika hos pappa och systrarna bus <3 gick till Linus för o se hur död han var och hämtade lite kvarglömda grejer :)

SEN fick mamma med mig på core ich spinning... Så tror ni jag mår bra på kvällen eller? Ne inte alls hahah. Är typ bakis idag oxå.. Yolo :)

Nu är vi snart över gränsen, men vi hörs senare eller imorgon, har lite att stå i med visningar o drit hemma ;) kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0