Tjena fellas

2013-03-28 @ 15:33:52

Igår efter jag smet från jobbet blev de en sväng på bikbok jappjapp. Köpte ett par bralls och ett fettcoolt linne. Sen så ropade dom att de skulle stänga kl 6 de påskkåta asen :( så fick inte kolla på så mkt mer... Sen när ja kom hem dog jag ett tag, åt lite trötta knäckebröd och kollade på lost. Sen slog det mig att om jag ska ha någon färdkost till min hemresa måste jag gå ut!!! Så det gjorde jag, kom hem med godis hehehhehe..

Kollade på paradise hotel tillsammans med Felix och Victor som kom o knackade på! Sen kände jag mig så ensam för Johanna och josse skulle inte vara hemma fören midnatt.. Så följde med dom 5 dörrar bort och kollade på les miserables ;););) sjuk film. Men kul sällskap!
Sen ringer jojja o säger att de är hemma så då går ja hem för o se på mina troll packa för de gick upp kl 7 imorse för att åka till Sweden hehehehe och jag åker 17.30 så har softat ett tag, chattat, packat, varit ute i solen osv osv.

Nu vill ja att klockan så gå liiiite snabbare så ja kan få vara med Alexandra lind!!!!!!

Kisses snakkes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0